czwartek, 18 września 2014

Startujemy

Witajcie,

Początki są zawsze najgorsze i to własnie mi przypadło rozpoczęcie pisania postów na tym oto blogu.
< fanfary >
Jednak nie spodziewajcie się długie wstępu, nie mamy czasu do stracenia, więc od razu przejdę do pierwszej tematycznej notki :)



Korektor COLORTREND z AVON

Osobiście korektor przypadł mi do gustu. Świetnie zakrywa niedoskonałości i współgra jak dotąd z wszystkimi pudrami i podkładami jakie miałam.

Korektor jest w sztyfcie, w bardzo wygodnym i solidnym opakowaniu, co szczerze powiedziawszy mnie zdziwiło, ponieważ opakowania firmy AVON pozostawiają wiele do życzenia. Bardzo wydajny, nie zasycha, nie łamie się, poręczny co ułatwia przenoszenie go z miejsca na miejsce. Jest to jak na razie jeden z moich ulubionych korektorów. 


Ocena:
8,5/10


A Wy macie jakieś swoje ulubione korektory?
Mieliście okazje przetestować moje cudeńko? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz