poniedziałek, 22 września 2014

Wosk pszczeli - AVON

Witajcie ;)


Przychodzę do Was z następnym produktem firmy AVON. Jestem konsultantką, dlatego kosmetyków z AVON się tutaj trochę nazbiera ;) Dziś mam dla Was wosk pszczeli.


Natknęłam się na niego w katalogu kiedy był w promocji. Pomyślałam - dlaczego by nie zamówić i nie wypróbować, zwłaszcza, że mam suche łokcie i kostki, a AVON gwarantował, że świetnie działa na wysuszoną skórę. Jestem bardzo mile zaskoczona. Wiedziałam, że wosk może mi pomóc, ale nie wiedziałam, że aż tak bardzo. WOSK JEST ŚWIETNY. Już po pierwszym smarowaniu da się wyczuć różnicę. Nałożyłam preparat po kąpaniu, na noc i rano miałam gładką i miękką skórę.


Co najlepsze produkt nie jest tylko do kostek czy łokci, ale świetnie się tez nada np. do ust w zimę albo nawet do rąk - jeżeli nie musimy potem nic robić, bo jest tłusty i długo wchłania. Zapach ma przyjemny delikatny, nie jest ani trochę uciążliwy.



Za słoiczek(15ml) zapłaciłam 10zł, ale cena w różnych katalogach schodzi nawet do 7zł. Jest bardzo wydajny. Szczerze polem ;)

Ocena:
10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz