piątek, 2 stycznia 2015

Paco Rabanne

Witajcie,

Blog został założony i zapomniany. Trochę mi szkoda, że tak szybko stał się zaniedbany, więc postanowiłam, że przywrócę go do życia, może się uda, a może nie. Zobaczymy.

Pierwszy post po tak długiej przerwie, a zarazem w tym roku będzie dotyczył Paco Rabanne. Jest to francuski projektant, który urzekł mnie zapachami. Jestem szczęśliwą posiadaczką Lady Million i jestem niezmiernie zachwycona.


Perfumy są wspaniałe. Sam zapach jest klasą samą w sobie, utrzymuje się przez długi czas i jeszcze nie znalazłam osoby, która powiedziałaby, że zapach nie jest wspaniały. Koszt takiego flakoniku nie jest oczywiście na każdą kieszeń, dlatego może okazać się świetnym pomysłem na prezent :)

Linia dla mężczyzn również podbiła moje serce. 1 million niesamowicie przyciąga mój nos, do klaty i szyi partnera ^^. Uważam, że mimo perfumy nie należą do tych tańszych, warto w nie zainwestować lub komuś podarować.




+ pochwale się moim nowym torebkowym nabytkiem. Był to prezent, jednak bardzo trafiony. Torebka bardzo wygodna, w stonowanych kolorach, świetnie pasuje mi niemal do każdego płaszcza, gdyż gustuje w czerni, brązie i kremowym ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz