środa, 27 maja 2015

Flutter

Witajcie,

Kolejna reaktywacja, mam nadzieję, że ta będzie na dłużej. Nie mam żadnego usprawiedliwienia na moje braki tutaj, ale nie będą się użalać i rozwodzić nad tym tylko od razu przejdę do tematu.


Otóż niedawno spotkałam się z zestawami firmy Flutter. Niestety wpisując tą nazwę w przeglądarkę nie wyskakują mi żadne inne zestawy, oprócz tych co już posiadam. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, gdzie takie coś można kupić, bo pierwszy jak i drugi zestaw został mi podarowany.


Chciałam się z nimi podzielić, ponieważ mają fajny motyw, a przy tym są małe i poręczne. Świetne do torebki, zajmują mało miejsca, Z resztą zobaczcie sami ;)


Zestaw do paznokci:



Zestaw do makijażu:







 


Wszystko posiada etui, które się nie brudzi. Motyw z kotkami i pieskami jest uroczy ;) Ogólnie jestem zadowolona ;) A Wy posiadacie taki zestawy torebkowe? Może macie takie jak moje? ;) Słyszeliście już coś o tej firmie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz