czwartek, 28 maja 2015

Zakupy

Witam,

Miałam dziś nic nie pisać, ale stwierdziłam, że jak dziś czegoś nie napiszę, to nie pojawię się tutaj długo. Nie miałam pomysłu na dzisiejszy post - przyznaję się bez bicia - dlatego postanowiłam pokazać moje ostatnie małe zakupy ;)



Zaczynając od lewej:

Odżywka do paznokci wibo (jest to raczej baza pod lakier) - ok.7zł
Zmywacz do paznokci - 2zł
Tonik antybakteryjny synegen - ok.4zł
Krem dla dzieci przeciw wiatru i zimnie - ok.4zł (zakup może ekstremalny, ale w ostatnich dniach moja skóra zrobiła się bardzo sucha. Matka natura nie obdarzyła nas słoneczną wiosną ;( nadaje się też na zmiękczanie skóry w różnych miejscach + łagodzi podrażnienia)
Lakiery Lovely, bezbarwny i biały - jeden kosztuje ok.7zł
Błyszczyk do ust Coca Cola :D - ok.10zł


Macie coś z tego? Jakieś opinie? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz