czwartek, 11 czerwca 2015

Odżywka do paznokci eveline

Witajcie,

Dziś na tapetę biorę odżywkę do paznokci firmy EVELINE. Chyba każdy o niej słyszał i przynajmniej większość próbowała, ale chciałabym się podzielić z Wami moim zdaniem.


Dla siebie wybrałam diamentową kurację. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z firmy Eveline, ale odżywka nie sprawdziła się w moim wypadku. Kolor bezbarwny, jednak po nałożeniu 4 warstwy, jak zaleca producent, kolor robi się mleczny - nie było to dla mnie utrapieniem ;) Łatwo się zmywało, dosyć szybko wysychało. Myślę, że produkt jest nawet wydajny, jednakże, z bólem serca, nie poprawiła kondycji moich paznokci. Paznokcie jak się łamały, tak nie przestały ;/ Być może jest to spowodowane, że w dzieciństwie obgryzałam paznokcie i teraz są bardziej wymagające, nie wiem... mi nie pomogło. Resztę niespożytkowanego produktu musiałam oddać przyjaciółce, dla której produkt jest świetny i podobno działa ;)

A Wam coś pomaga?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz